掃呢頁CODE去手機

2017年10月7日 星期六

曹星如:【不斷更新】巔峰對決!星如戲劇反勝 __,曹星如,

今晚只做一件事,就係全力撐Rex!香港「神奇小子」曹星如,今晚(7日)將於主場出擊,喺會展大戰日本前WBA超蠅量級世界冠軍河野公平。Rex於職業生涯連 ...




今晚只做一件事,就係全力撐Rex!香港「神奇小子」曹星如,今晚(7日)將於主場出擊,喺會展大戰日本前WBA超蠅量級世界冠軍河野公平。Rex於職業生涯連贏21場賽事,於拳壇聲名鵲起,喺香港當然大把Fans,今次會展出戰門票早早售罄,吸引力勁犀利,呢場爭22連勝,兼且搶WBO超蠅量級國際拳王金腰帶之戰,梗係全城矚目

呢次全港體育盛事,我哋梗係要同大家全情直擊,每個回合都為大家作即時拳評,等你第一時間知道Rex打成點、並得悉即時戰果;到賽後曹星如走嚟做訪問講感受,《東網體育》Facebook更會做即時直播,各位曹星如Fans,千祁唔好錯過。

最終回

第七回合未開始前,拳証覺得不宜繼續,因是次傷勢非任何人犯規,決定收回前六回合成績加以計算,最終星如以點數擊敗河野,戲劇性反勝。

第6回合

第五回合完結休息時,已清楚看到星如傷勢加劇,已腫至左眼。第六回合打到剩低1分24秒,裁判要求駐場軍醫檢查星如傷勢,如果唔影響視線,先可以繼續。河野雖已36歲,但體力雄渾,多次埋身以右勾拳擊中星如,形勢不妙。

第5回合

河野以組合拳攻擊,搵機會用右拳重擊星如。於賽事完結前,星如作出還擊,兩度擊中河野,但就「中唔晒」。

完結休息時,已清楚看到星如傷勢加劇,已腫至左眼。第六回合打到剩低1分24秒,裁判要求駐場軍醫檢查星如傷勢,如果唔影響視線,先可以繼續。河野雖已36歲,但體力雄渾,多次埋身以右勾拳擊中星如,形勢不妙。

第4回合

星如傷口搽咗嘢,希望冇咁腫。雙方都保持到體能,手高情況少咗,大家都多咗擊中對手頭部,河野今個回合更主動,於星如防手左路嘗試作出重擊。河野好有經驗,周時有意無意間,捽星如頭部傷口,希望加速星如傷口惡化。

第3回合

河野已充份攞到距離感,可以比頭兩回合主動。星如出組合拳抗敵,其中一下右勾拳打中對手頭部,但不算太應。

第2回合

星如一出場就於移動上做多咗,搶回主動,但雙方都多出現打組合拳,雙方一次意外撼頭,星如額頭即刻「起樓」,好彩只係腫而沒有流血而影響視線,唔係就大鑊。

第1回合

首回合一開始互相試探距離,剩低50秒,星如於一次移步失去平衡,而被何野右拳打到跌低,不過唔算好應。何野係個好有經驗拳手,做個「手高」做得好好。星如出完拳後,兩次被對手打中肚部。

21:50

就快開始!佢哋出場喇!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!