網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月4日 星期三

陳啟泰返內地拍劇必做大奸人 __,陳啟泰,

其實好多人都係睇《百萬富翁》認識陳啟泰!ViuTV節目《晚吹-有病有真相》由藝人陳啟泰(Ken)及李蔓瑩(Renee)主持,節目講述香港人一些都市病的 ...


其實好多人都係睇《百萬富翁》認識陳啟泰!


ViuTV節目《晚吹-有病有真相》由藝人陳啟泰(Ken)及李蔓瑩(Renee)主持,節目講述香港人一些都市病的徵狀。

陳啟泰近年在內地發展,已沒有在香港的電視台主持節目近四年,他直言想念香港:「即使喺香港搵嘅錢唔夠內地多,但香港係屋企,返到去可以瞓自己張床!」他直言內地觀眾認識他是因為經典劇集《我和殭屍有個約會》,故在內地拍攝劇集或電影都做反派角色,至於主持節目,他說:「香港人識我係因為《百萬富翁》,同內地人唔同,如果去到七十歲,有機會再做一次《百萬富翁》呢種形式既節目我都想做多次!」他亦即將為ViuTV拍攝劇集,而十一月則轉戰內地工作。

Renee面對着前輩,直言起初有壓力,但後來發覺對方有幽默的一面:「細細個就睇佢主持《百萬富豪》喇,初初合作係有啲驚,第一次見佢嗰陣仲坐到好直!」她又笑指在節目中負責做「下把位」,因另一主持英健朗是讀醫護出身,一講到醫學的專業名詞就變專家。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!