網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

沖繩行禮撞正打風!李天翔教堂偷雞影相 __,李天翔,

李天翔喺沖繩行禮影埋婚紗相,但撞正打風最後要喺室內影!藝人李天翔與拍拖六年的女友譚寶怡(BoBo)到沖繩行禮,他接受東網訪問時表示:「多謝各界嘅祝福先 ...


李天翔喺沖繩行禮影埋婚紗相,但撞正打風最後要喺室內影!


藝人李天翔與拍拖六年的女友譚寶怡(BoBo)到沖繩行禮,他接受東網訪問時表示:「多謝各界嘅祝福先!我同太太係27日喺沖繩行禮,今次同太太去嗰邊,係因為太太之前講過想結婚行教堂!我哋兩個行禮嘅心情係平靜嘅,不過到咗真係行禮嗰一刻,我有啲緊張,因為教堂嗰邊嘅人好謹慎,好着重每一個步驟,令到我哋都要好謹慎,因為咁而有啲緊張!老婆都感動嘅,今次除咗我兩個,仲有屋企人、太太嘅朋友一齊去嗰邊,玩咗5日,成班朋友、家人食咗兩餐飯!其實由26日開始,沖繩就落雨同大風,所以我哋最終都擱置咗室外影結婚相嘅計劃,轉為喺室內取景,不過教堂範圍唔畀自己影相㗎,所有相都要交由工作人員整理,要兩個零月至會寄到手,你哋見到嘅呢幾張,係朋友偷雞影嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!