掃呢頁CODE去手機

2017年10月23日 星期一

堅恐怖!謝芷倫同田雞「肉搏」嗌到聲沙 __,謝芷倫,

嗌到聲沙都好正常。藝人謝芷倫(Jan)在無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》中,再次挑戰自己的膽量,今次更要與田雞做對手戲,她說:「劇情講我同一堆田雞困𨋢 ...


嗌到聲沙都好正常。


藝人謝芷倫(Jan)在無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》中,再次挑戰自己的膽量,今次更要與田雞做對手戲,她說:「劇情講我同一堆田雞困𨋢,本來以為會用啲道具假田雞,加上用鏡頭就,咁我都同自己講:『好易應付啫,唔使驚嘅!』點知正式拍攝時竟然係用生勾勾嘅真田雞,仲要係特別肥同特別大隻嘅田雞!為咗戲劇效果,工作人員仲要將啲田雞拋向我,有幾隻直頭停咗喺我隻腳度,搞到我跳嚟跳去,同啲田雞嘅反應一樣!成場戲我不停尖叫,超驚自己會一個唔為意踩中啲田雞,拍完呢場戲,我把聲都沙晒!但總算係又克服咗一次拍攝恐懼。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!