掃呢頁CODE去手機

2017年10月27日 星期五

睇中洪永城 李佳薇開晒口恨拍拖 __,洪永城,

李佳薇當正洪永城係男神。出生於馬來西亞的台灣歌手李佳薇於台北香堤大道廣場出席無綫《大大平台正式上線》音樂會,即場清唱吳若希的《越難越愛》,更謂從小睇無 ...


李佳薇當正洪永城係男神。


出生於馬來西亞的台灣歌手李佳薇於台北香堤大道廣場出席無綫《大大平台正式上線》音樂會,即場清唱吳若希的《越難越愛》,更謂從小睇無綫劇集長大。她接受訪問時承認自己是名「電視迷」:「係精神糧食,幾乎每一部都有睇。我鍾意《愛.回家》,我晚晚都追。」

提到她於活動上與洪永城(Tony)合照,李佳薇說:「係無意中,我嚟綵排時個記者會完,佢做完訪問搵佢合照。(係咪你男神?)其實係,馬國明都係。太多好難揀!我鍾意洪永城嗰套《愛我請留言》,佢每一部我都會追。我好鍾意幽默嘅男仔。」

講到Tony接受訪問時不介意異地戀,李佳薇即笑說:「咁大家幫吓我。(你去香港發展?)或者佢嚟台灣發展都OK。」她坦言希望無綫找她拍劇,記者笑言洪永城與馬國明於劇中爭她,李佳薇即爆笑說:「實在太好(到時你揀邊個?)點好呀?睇編劇囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!