掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

雷莊 __,

雷莊𠒇孖妹妹同媽媽一齊合照。出爐港姐冠軍雷莊𠒇,雖然外貌受到爭議,但佢一於闊佬懶理繼續我行我素,早前佢就返咗溫哥華慰男友,仲一齊玩Live晒恩愛,但原 ...


雷莊𠒇孖妹妹同媽媽一齊合照。


出爐港姐冠軍雷莊𠒇,雖然外貌受到爭議,但佢一於闊佬懶理繼續我行我素,早前佢就返咗溫哥華慰男友,仲一齊玩Live晒恩愛,但原來雷莊𠒇嘅妹妹同媽媽都有返回加國,今日佢就喺社交網晒出三母女合照,然後用英文留言話:「No crown, no titles, no media -just me, your big sister, your eldest daughter, yours truly. 」東網早前起底雷莊𠒇背景,都知佢有個富爸爸兼香港十大設計師雷葆文,但雷莊𠒇妹妹就比較少見,照片所見雷莊𠒇同媽媽都幾似樣,而妹妹同家姐就冇咁似,睇上去妹妹似乎冇哨牙喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!