掃呢頁CODE去手機

2017年10月20日 星期五

過百萬買車唔包配置 熊黛林嬲爆晒胸器 __,熊黛林,

熊黛林紅色低胸長裙上陣。名模熊黛林(Lynn)以紅色低胸長裙出席活動,大晒火辣身材。Lynn表示現場很熱使她流汗,問老公批准性感?她說:「唔係好性感啫 ...


熊黛林紅色低胸長裙上陣。


名模熊黛林(Lynn)以紅色低胸長裙出席活動,大晒火辣身材。Lynn表示現場很熱使她流汗,問老公批准性感?她說:「唔係好性感啫!少少低胸,有得靚快啲靚吓。(驚有咗BB?)冇,驚第日冇咁好身材,就靚咗先。」

老公送車

談到Lynn在微博發長文指買車後,發現原來不包洽妥好的配置,更遇上惡劣態度,她說:「未解決嗰陣係好嬲,對方唔想解決梗係嬲,真金白銀買!(幾多錢?)都唔平,接近過百萬,但無論幾多錢都唔應該咁,聽老公講都聯絡咗間公司解決緊,想有新車揸吓開心吓。」Lynn表示該車輛是老公送的禮物,問老公有否氹番?她說:「佢話應該冇問題叫我唔使擔心。(呢件事上有網民鬧你喎?)係咩?我冇見到,反而佢哋估咩牌子,仲叫我去內地工商局講,但我喺香港買。」

覺得人總會犯錯

Lynn表示此類型事件第一次發生在她的身上,因此才不理解香港為何有如此服務態度,問是否覺得被騙,她說:「我覺得係人都會犯錯,會有失誤時候,但最緊要去解決,唔係叫我買就買,唔買就算,態度好緊要,冇咗樣嘢最多自己加。(差咩配件?)我其實唔太識,好似我老公咁懂車先知,比較講究。(會自訂靚車牌?)唔會啦,用番之前嗰個,如果太特別個個都知係我,想低調啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!