掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

李佳芯爆冷拎視后嚇親:覺得自己做得唔好 __,李佳芯,視后,

視后!!!昨日於新加坡《星和無綫電視大獎2017》頒獎禮中勇奪視后的李佳芯現身香港機場,不少粉絲到場致賀。收到兩紮花的李佳芯直言從未想過奪視后,她說: ...


視后!!!


昨日於新加坡《星和無綫電視大獎2017》頒獎禮中勇奪視后的李佳芯現身香港機場,不少粉絲到場致賀。收到兩紮花的李佳芯直言從未想過奪視后,她說:「攞完我都放空放到六點,真係冇諗過,所以咩都冇準備。我有諗過攞角色獎,都有諗到講啲咩,咁後來又冇喎,咁以為係情侶獎啦,又唔係喎!」

直認對自己評分低

講到在新加坡勇奪視后,有否增加在馬來西亞及香港頒獎禮的信心?她直言從來都沒有想過,並透露一直覺得自己做得不好,可能是低估了自己的能力,又指不懂得用言語去表達開心的程度。談到她被指爆冷奪獎,她說:「爆呀,我都冷親自己!真係冇諗過,因為一路對自己嘅評分都好低,可能自己要求高,但係今次得到肯定係令我措手不及!反而自己都喺個台上面,問『點解嘅』呢句說話係問自己!」她亦直言今次奪獎對自己來說是一支強大的強心針。

開心演活「Never」

談到她撼贏田蕊妮及胡定欣勇奪視后,她說:「我冇鍊贏佢哋,冇諗到會贏邊個,係好開心,自己都好鍾意『Never』呢個角色!」至於問到今次奪獎可有為佢洗去「無綫新一代狐狸精」之名?她笑謂不知道,可能下一套劇再演一腳踏幾船的角色,但能令觀眾看見她不同的戲路都感到很開心。

冇約男友慶祝

問到可有信心再下一城?她笑笑口謂:「香港嘅頒獎禮就冇諗啦,有一個最喜愛角色已經好開心!」談到有消息指無綫頒獎禮將會延期至明年一月舉行,她說有聽過:「可能係想播晒啲台慶劇先。(約男友慶祝?)冇,已經約咗朋友慶祝生日!」又指媽媽已經知道她奪獎,亦感到愕然,因沒有直播,她又表示想盡快與媽媽慶祝。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!