網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月12日 星期四

蔡思貝影響家庭?王浩信:最擔心呢樣嘢 __,蔡思貝,王浩信,

王浩信與蔡思貝(大圓圖)因拍劇傳出緋聞,令太太陳自瑤(小圓圖)擔心影響到囡囡。藝人王浩信以大使身份在荃灣出席慈善活動,近日緋聞纏身的他,早前與太太陳自 ...


王浩信與蔡思貝(大圓圖)因拍劇傳出緋聞,令太太陳自瑤(小圓圖)擔心影響到囡囡。


藝人王浩信以大使身份在荃灣出席慈善活動, 近日緋聞纏身的他,早前與太太陳自瑤齊齊出活動闢謠,不過陳自瑤就被指「發雌威」鞏固地位,又落力搵「小三」!

王浩信對自己再度成為新聞人物而感到驚訝,他說:「唔知喎!又做(封面)呀?大家畀啲空間我屋企」被問可會擔心報道令太太陳自瑤由不擔心變成擔心?他直言二人一直相安無事,反而是朋友會擔心,至於太太是否選擇不看報道? 他說:「係冇時間睇,依家主要係搞個女嘅學業為主。(驚影響囡囡?)梗係驚啦,我最擔心呀!啲同學仔細個唔識嘢會亂講。(最驚呢樣嘢?)我哋兩公婆最擔心就係呢樣嘢。(有冇向佢解釋?)佢依家仲細,都未影響到佢!」

攞視帝唔係最大嘅目標

問劇集《踩過界》飾演的「盲俠」是否為他帶來「商機」?他直認有,但希望劇集帶動角色之餘亦可參加慈善活動。談到其fans club捐款,他說:「其實就係之前《踩過界》加fans club聚會,叫fans將買禮物嘅錢捐出去,就係嗰次活動畀人影到話我同蔡思貝有嘢,其實嗰日監製都喺度!」

談到成為新聞人物,可會令他今年成為奪視帝的大熱?他笑謂:「希望大家高抬貴手啦,唔好影響我屋企,攞視帝唔係我最大嘅target,遇到好嘅角色同觀眾支持已經當攞咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!