掃呢頁CODE去手機

2017年10月2日 星期一

拍外景變攝影師 袁偉豪操刀楊怡謙謙恩愛照 __,袁偉豪,楊怡,

估唔到袁偉豪影相咁靚喎。藝人袁偉豪現時正身處布拉格,為新劇《再創世紀》拍攝外景,繼之前深圳後,此乃外景的第二站,之後還會有加拿大的外景拍攝,而今次同行 ...


估唔到袁偉豪影相咁靚喎。


藝人袁偉豪現時正身處布拉格,為新劇《再創世紀》拍攝外景,繼之前深圳後,此乃外景的第二站,之後還會有加拿大的外景拍攝,而今次同行的拍檔就有郭晉安、周麗淇,當然還有一周年結婚紀念「閃爆」旁人的羅仲謙同楊怡楊怡於社交網上載與老公謙謙的深情對望合照,原來係由袁偉豪操刀,他表示是用相機拍攝的。不過袁偉豪一啲都唔偏心,布拉格咁靚,佢都有同郭晉安、周麗淇影咗好多靚相㗎!

此外,袁偉豪在《使徒行者2》中從後抱住黃翠如兼二人咀嘴的場口,劇情仲指翠如投訴對方「伸脷」,相當爆笑。說到那場戲,袁偉豪指當時對白是現場自己創作,臨場爆肚的,他謂:「句對白我好似話係伸條脷打招呼,(拍時真的伸脷?)拍嗰陣梗係冇又唔係乜嘢激吻戲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!