掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

娛刺撈飯:陳偉霆起錶爆紅 曉明仲嘰訖? __,曉明,陳偉霆,黃曉明,

呢㗎的士真係不得了!早排公布嘅福布斯中國名人榜,范冰冰攞第一唔出奇,不過北上四年嘅陳偉霆,以年收入1.2億人仔位列第21位,我Nuts哥真係要講句:「 ...


呢㗎的士真係不得了!


早排公布嘅福布斯中國名人榜,范冰冰攞第一唔出奇,不過北上四年嘅陳偉霆,以年收入1.2億人仔位列第21位,我Nuts哥真係要講句:「深刻感受到陳偉霆嘅『底氣』!」佢嘅排名大幅拋離歌神陳奕迅、師兄謝霆鋒同「宇宙最強」甄子丹等不在話下, 以港星嚟計, 排名僅次於成龍及舊愛Angelababy,當日一句「而我不知道陳偉霆是誰!」嘅黃曉明,亦只係排名第17、多佢5,000萬咋!躋身內地小鮮肉之列嘅佢,論粉絲同叫座力都唔弱過黃曉明,睇嚟黃生都要改口:「乜又係你呀?陳生!」

驚見Fans接機搵窿捐

北上一個華麗轉身,陳偉霆做咗吸金男神,升幅就好似仙士股直升去紅底股咁喎!你或者會話:「超!好運嘅,撈四年有過億有幾奇?」查實佢入行已經有11年,16歲曾經幫郭富城喺港姐決賽中伴舞,但之後發現佢一個鏡頭都冇;18歲參加新秀奪冠並加入英皇,放棄去美國讀書,等時機正式出道,一等就等咗三年,呢三年佢日日返公司幫手剪報或者主持兒童節目,歌冇得唱,舞冇得跳。佢講過當時Down到成日飲酒夜蒲發洩,甚至離家出走。有日佢哥哥請咗個健身教練返嚟,令佢感動到喊出嚟,因為哥哥本身經濟同身體都麻麻,唔單止用咗一個月人工請教練,為咗鼓勵佢重新振作,仲戴住個血壓心跳測量器陪佢跑!

2006年,陳偉霆憑男子組合Sun Boyz正式出道,兩年後開始單飛發展,點知唱咗首《Taxi》,仲整咗部美國黃的嚟拍MV,網民評價好壞參半,封佢做「的士陳」,之後佢同蔡卓妍(阿Sa)一段姊弟戀,真係比粗口更難聽嘅批評都有!事業同愛情都畀人派Dislike,但佢呢位「的哥」冇被你一句「的士陳」嚇到「冚旗」,反而開行Turbo由香港踩到返大陸!四年前有人叫佢拍內地劇《四大名捕》,佢話當時聽到都打個凸,認為自己喺香港都未搞得掂,返大陸更加未必有運行,但當時謝霆鋒就點醒佢,話如果機會畀咗人,人哋成功咗,自己咪好唔抵?於是佢博一鋪北上照拍,拍到第二部內地劇《古劍奇譚》,憑「大師兄」一角喺內地爆紅,身價暴漲!

佢話部劇播咗冇幾耐,有日一條友返大陸開工,助手都冇個,點知落機出閘見有大批粉絲瘋狂大叫,佢驚到跑去洗手間Call救兵,呢刻佢先知自己真係得咗!講多無謂,數字最實際,舊年佢喺內地開巡唱, 係人生第一個演唱會,首場門票30秒賣晒;前年佢豪擲2,700萬買北角半山千呎單位送畀阿媽,有傳佢依家手上至少有五個共值超過半億嘅物業!

Baby示威露「一手」

搵錢億億聲嘅陳偉霆,已經唔係「的哥」咁簡單,吸金能力咁強勁,叫「的神」仲啱聽!佢呢部的士,早更、中更、夜更全開,由香港開到去內地都未夠,支「的士旗」開埋去美國,舊年做埋國家美式足球聯盟(NFL)推廣大使,衝力勁過金仔射嘅導彈!等咗咁多年終於吐氣揚眉,人如其名,內地粉絲叫佢做「陳等等」,因為佢英文名Wai Ting,拼埋就係英文生字Waiting(等待)。陳偉霆呢期威到盡,不過話唔識佢嘅曉明亦唔輸蝕,前日同老婆Baby放閃慶祝結婚兩周年,仲上載囝囝「小海綿」嘅肥手仔照片示威添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!