掃呢頁CODE去手機

2017年10月4日 星期三

兩個月冇見蕭正楠 翠如搵唐詩詠慶中秋 __,翠如,蕭正楠,正楠,唐詩詠,詩詠,黃翠如,

翠如話佢同蕭正楠已經有兩個月冇見。藝員黃翠如、苗僑偉、陳豪、麥明詩、許紹雄等在到馬鞍山宣傳主演的熱播劇集《使徒行者2》,活動上一眾主演宣布劇集內地瀏覽 ...


翠如話佢同蕭正楠已經有兩個月冇見。


藝員黃翠如、苗僑偉、陳豪、麥明詩、許紹雄等在到馬鞍山宣傳主演的熱播劇集《使徒行者2》,活動上一眾主演宣布劇集內地瀏覽已破十億,翠如表示自己亦有在網上追睇,得知劇集及歌曲有好成績,翠如說:「好開心,因為苗僑偉、宣萱同周柏豪佢哋喺外地多人識,成個製作都好好。」

適逢中秋佳節,翠如指男友蕭正楠已到加拿大工作,未能齊齊慶祝:「其實都已經有兩個月見唔到喇,我哋各自出埠,不過我都有拎佢啲月餅券去派嘅。(同蕭正楠屋企人慶祝?)今晚約咗唐詩詠去我屋企,再一齊出去玩。(去蘭桂坊?)太老喇唔啱玩!年紀大咗,可能食完飯出去行吓。」

講到男友蕭正楠到加拿大工作,好友曹永廉更會到剛發生槍擊案的拉斯維加斯,翠如說:「呢個世畀嘅危險變得好近,任何工作總之到外地都要注意安全。講Safe Trip已經唔係普通祝福,係真係希望大家可以安全返嚟。」講到翠如早前在社交網站貼出13年前在前公司的照片,翠如說:「好感觸,每個人都有唔同方向,有人結婚生仔、有人轉咗行,人生真係好得意。」

----------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/1JACcd


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!