掃呢頁CODE去手機

2017年10月31日 星期二

胡鴻鈞扮鬼有運行 《降魔的》露股益觀眾 __,胡鴻鈞,

胡鴻鈞扮鬼有運行《降魔的》露股益觀眾今晚播出由馬國明、胡鴻鈞、黃智雯以及劉佩玥主演的《降魔的》,故事大講鬼怪嘢,仲要落大量CG效果。當然特技效果不用給 ...


  • 胡鴻鈞扮鬼有運行 《降魔的》露股益觀眾


  • 今晚播出由馬國明、胡鴻鈞、黃智雯以及劉佩玥主演的《降魔的》,故事大講鬼怪嘢,仲要落大量CG效果。當然特技效果不用給予太高期望,你明的,大台CG有幾伏啦!不過今次劇集特色在於由無綫員工提供的劇集故事,而且在Big Big Channel入面更有外傳播出,都算叫做創新。

    而今次在劇中胡鴻鈞扮演石頭精靈,這是繼上一次《殭》扮殭屍之後,再一次扮演神怪角色。對上一次胡鴻鈞扮演的杰仔意外引來好評,今次他再次扮鬼,仲要獲監製話佢穩重得來,仲要好有喜劇細胞,認為佢做喜劇演員應該唔錯。加上在不少預告片入面,都經常見到胡鴻鈞打大赤肋,更有部份片段見到他有露股鏡頭。胡鴻鈞事後更話早知去做Gym,事關每次看番片段見到自己個身型就感到慚愧。

    還記得《大唐雙龍傳》入面,林峯、吳卓羲露股戲令人印象極深,而以往扮鬼的演員亦都得到不少迴響,發現亦都不錯。胡鴻鈞扮鬼又露股,唔知可唔可以殺出一條血路呢?

    相關新聞︰

    拍住馬明升呢做男二 胡鴻鈞緊張到發燒

    http://bit.ly/2lsBxaq

    馬明冒雨跳車 胡鴻鈞一點就明

    http://bit.ly/2lrgntC
    今次胡鴻鈞真係豁出去啦!
    如果當初佢有去做Gym,可能效果係會好啲
    今次佢扮一個石精靈,同馬明去伏魔
    對上一次扮殭屍
    之前在《殭》被不少人力讚
    唔止露點,仲要露埋股

    鍾意就快D Share啦!