掃呢頁CODE去手機

2017年10月19日 星期四

【獨家】張振朗色迷迷𥄫劉佩玥被摑 __,劉佩玥,張振朗,

張振朗見到「女神」劉佩玥即發呆。無綫新劇《堅離地愛堅離地》正式開工,演員張振朗、劉佩玥、張明偉、周志康到科學園拍取景。首次擔正做男一的張振朗在劇中扮演 ...


張振朗見到「女神」劉佩玥即發呆。


無綫新劇《堅離地愛堅離地》正式開工,演員張振朗、劉佩玥、張明偉、周志康到科學園拍取景。首次擔正做男一的張振朗在劇中扮演「宅男」,他見到「女神」劉佩玥出現即陷入幻想世界,癡迷地「Hang機」發呆,在旁的張明偉則搞笑地摑醒他。

提到張振朗的宅男造型入型入格,他說:「造型幾得意,講我見到女神就色迷迷幻想,今次造型、角色都多發揮機會。」問到張振朗的女友陳芷尤對造型有甚麼評價?他笑說:「佢話好睇過以前,造型幾襯我。其實自己都幾宅,成日匿喺屋企,所以好清楚宅男喺屋企會做乜,我喺屋企成日都自己同自己講嘢,呢個元素一定會放入劇裏面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!