網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月30日 星期一

冇預料吳綺莉報警!卓林認返過屋企拎嘢  __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

卓林冇諗過阿媽會報警。藝人吳綺莉(Elaine)今晨報警,指其跑馬地寓所有一批合計約17萬的財物不翼而飛,包括2隻價值約7萬元的戒指及2支價值合共約1 ...


卓林冇諗過阿媽會報警。


藝人吳綺莉(Elaine)今晨報警,指其跑馬地寓所有一批合計約17萬的財物不翼而飛,包括2隻價值約7萬元的戒指及2支價值合共約10萬元的結他。單位沒有被撬毀痕迹,警方暫時將案件列作盜竊案,不排除閉門失竊。而吳綺莉女兒吳卓林早前搬到北角與女友同居,吳綺莉稱暫時仍未能與女兒聯絡。

約下午二時許,卓林與女友以隨性打扮離開北角寓所,一度在北角港鐵站附近逗留陪女友煲煙,然後二人到港鐵站內櫃員機提款後,乘港鐵到灣仔站前一家找換店。

記者上前追問母親吳綺莉報案一事,卓林不願多作回應,在找換店前逗留一段時間後,她與女友經過討論後,突然主動回應:「你哋想知乜事?OK,我同我媽講好,要嚟拎番啲衫同嘢,但我去到佢又唔喺度,嚟緊我要出trip,所以要拎番幾件衫,咁我就入咗屋。我有佢畀嘅鎖匙,門鎖亦都冇換,咁我除咗拎衫之外,仲拎咗結他,因為我冇結他,有嘢我係拎咗。我有同佢講番係冇問題,如果有嘢要拎番,我可以話佢知,點知佢會去報警!我都有問佢幾時返(屋企),因為我有事同佢傾,點知我突然收到電話,話報咗警,心諗報乜警?(媽咪搵你?)係警察打嚟!佢(吳綺莉)冇搵我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!