網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月28日 星期六

【獨家】黃德斌孖女友四圍攝攞靈感 __,黃德斌,

好恩愛呢!現年54歲的大隻佬黃德斌,與圈外女友JoyceWong相戀多年,早前曾公開表示希望事業有成後才迎娶女友,為提早達成理想,他除了努力工作賺錢之 ...


好恩愛呢!


現年54歲的大隻佬黃德斌,與圈外女友Joyce Wong相戀多年,早前曾公開表示希望事業有成後才迎娶女友,為提早達成理想,他除了努力工作賺錢之餘,生活亦相當慳家。多年來兩人互相扶持,幾年前德斌更打本給女友十多萬在尖沙咀開設時裝店,他不用開工時便會親自落舖幫手,生活如老夫老妻。

日前晚上,兩人在灣仔撐枱腳醫肚後,未有即時取車離開,繼續在附近拍拖遊街。二人趁該處的時裝店關門後,德斌見女友拍攝角度不夠完美,隨即出手相助充當攝影師,化身「街拍王」於櫥窗外頻頻以手機拍照店內新裝的款式及修裝擺設,從中偷師攞靈感。兩人影完一間又一間,期間亦邊行邊睇,女友更於大廈外研究舖頭上的招紙,見德斌動作多多不時講到手舞足蹈,兩人足足影了幾間時裝店才肯收手,之後雙雙折返附近街頭取車返歸。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!