掃呢頁CODE去手機

2017年10月6日 星期五

陳自瑤孖囡囡做龍友 王浩信冇影 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤同囡囡出外影相,但未有見到王浩信身影。藝人王浩信早前被傳與太太陳自瑤婚姻出現問題,不過王浩信已經挺身走出嚟否認咗。今日,陳自瑤喺社交網上載咗同囡 ...


陳自瑤同囡囡出外影相,但未有見到王浩信身影。


藝人王浩信早前被傳與太太陳自瑤婚姻出現問題,不過王浩信已經挺身走出嚟否認咗。今日,陳自瑤喺社交網上載咗同囡囡外出影嘅相片,兩母女戴住母女裝太陽眼鏡,又真係幾襯喎。陳自瑤仲親自教囡囡影相技巧,真係母愛出晒嚟呀,但就未見老公王浩信蹤影,唔通幫兩母女揸機?

陳自瑤就發文:「我發覺除了我自己喜歡攝影,原來囡囡也很喜歡攝影,每次我影相,她都會爭住影!無論是花草樹木,公仔或者食物,都成為囡囡的題材!攝影不單可以訓練她的專注力,亦可啟發她的好奇心!細細部可以方便帶去街又可以自拍!相信這份禮物,囡囡一定鐘意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!