網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月24日 星期二

【食個晏啫】一入舖頭就問「死得未」 杜汶澤:你放心,快㗎喇! __,杜汶澤,

(網上截圖)又到食晏嘅時候喇,今日你食咩Lunch呢?杜汶澤今日就揀咗食米線,但係佢一坐低,侍應阿姐就問佢:「死得未」,你聽到可能會覺得有冇搞錯,食個 ...


(網上截圖)

又到食晏嘅時候喇,今日你食咩Lunch呢?杜汶澤今日就揀咗食米線,但係佢一坐低,侍應阿姐就問佢:「死得未」,你聽到可能會覺得有冇搞錯,食個晏啫,駛唔駛問死得未呀!

但係杜生一啲都冇嬲,佢仲喺fb同大家分享㖭:「食譚仔,我一坐低睇餐牌,阿姐就問我:死得未?我話:你放心,快㗎喇!跟住佢話:慢慢,死得嗌喎。我覺得好warm囉。」相信呢段對話,一定會引起你嘅共鳴,相信會,除非唔會。

有網民見到阿澤嘅留言,都好快跟到個bit,留言問佢:「匆演丶龜肉、實小辣,凍X死走田」,其實呢間米線店都為好多港人帶來歡笑,今年四月《蘋果》就試過做一個實試,搵咗配音員嚟個笑談廣東話(新聞連結: http://bit.ly/2h3rEeJ )

#義父係乜

#之忍又係乜

#使唔使莫耳屎


鍾意就快D Share啦!