掃呢頁CODE去手機

2017年10月29日 星期日

陳自瑤湊女去學校旅行 王浩信又冇影! __,王浩信,陳自瑤,

男人要開工,陪唔到老婆女兒都冇計啦!同在英國為劇集《兄弟》拍外景的王浩信,早前於新加坡勇奪《星和》視帝後,即飛到當地會合大隊,展開兩星期的拍攝工作,而 ...


男人要開工,陪唔到老婆女兒都冇計同在英國為劇集《兄弟》拍外景的王浩信,早前於新加坡勇奪《星和》視帝後,即飛到當地會合大隊,展開兩星期的拍攝工作,而 ...


男人要開工,陪唔到老婆女兒都冇計


同在英國為劇集《兄弟》拍外景的王浩信,早前於新加坡勇奪《星和》視帝後,即飛到當地會合大隊,展開兩星期的拍攝工作,而照顧女兒王靖喬的責任則繼續交由太太陳自瑤(Yoyo)負責。

Yoyo日前帶同女兒出席學校旅行,到大埔白鷺湖互動中心參觀,期間不時為愛女影靚相,又不時低頭撳電話,未知是否與浩信分享女兒的開心照。她接受東網訪問時承認當日帶女兒參加旅行。問到之前與老公有否一同帶女兒去旅行時,她說:「我哋有時間都會盡量陪小朋友,今天玩得很開心!謝謝!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!