網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月21日 星期六

敬佩拍檔捱打屙血 __,

敬佩拍檔捱打屙血娛樂要聞Billy令阿澤印象深刻,促成今次再合作。杜汶澤自導自演的《空手道》有不少動作場面,今次他找回當年在亞視合作過《精武門》的雷德 ...




敬佩拍檔捱打屙血

娛樂要聞








Billy令阿澤印象深刻,促成今次再合作。

杜汶澤自導自演的《空手道》有不少動作場面,今次他找回當年在亞視合作過《精武門》的雷德偉(Billy)合作。他笑言Billy令自己最深印象是有次到廁所小解:「識佢時係喺清水灣片場,拍緊甄子丹套《精武門》。當時喺廁所我見到佢,我話『兄弟,頭先你食咗丹爺一腳你屙血喎』,點知佢話熱氣啫,飲碗涼茶冇事。」

阿澤表示那場陳真(甄子丹飾)踢虹口道場館的戲總共要拍三日,拍完第一日已經沒有武師敢覆機,只有Billy第二日照樣開工,阿澤說:「佢仲行入去(廠),好嘢,真係好犀利,嗰時開始敬佩佢。」

採訪:何永寧





甄子丹(中)在《精武門》勁打得,很多武師拍完第一日都縮沙。劇照




鍾意就快D Share啦!