掃呢頁CODE去手機

2017年10月4日 星期三

【獨家】吳千語熱到標油當街剝褲 __,吳千語,千語,

千語BB當街剝褲呀~林峯會唔會冇眼睇?現年23歲的吳千語自從與「鑽石級筍盤」林峯相戀後,生活質素隨即升呢,出入有司機或男友接載,兩人拍拖五年以來經常周 ...


千語BB當街剝褲呀~林峯會唔會冇眼睇?


現年23歲的吳千語自從與「鑽石級筍盤」林峯相戀後,生活質素隨即升呢,出入有司機或男友接載,兩人拍拖五年以來經常周遊列國,亦有指千語BB為爭取時間與男友見面,已進駐林峯位於薄扶林、價值8,000萬的豪宅。

擦平價米線

日前下午5時許,千語撇低男友相約女友人到中環行街。當日穿上工人短褲的她,露出一雙修長美腿,沿途吸引不少途人眼望望。兩女邊行邊傾,先往該處一幢商業大廈辦理私務,約半小時後落樓,再去附近搵食,期間經過西餐廳、粉麵店、日本料理、快餐店等,最終卻選擇食平價的雲南米線。

褲帶吊吊揈

雖然店內冷氣開放,但大熱天時難免食到身水身汗,原本穿工人褲的千語BB,食完碗熱辣辣米線後,似乎愈行愈㷫,惟有將掩住胸前和背脊的兩塊布解除,索性把工人褲的上半截解開降溫,左右兩邊褲帶吊吊揈,而她挽着的手袋更毫無防範地中門大開,任由袋裏物品外露亦沒為意,其後她們往附近時裝店睇衫,千語BB主攻牛仔熱褲及短裙,未幾揀了數件往試身室慢慢試。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!