網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月14日 星期六

【經理人之父夢碎】羅霖簽約未夠一年攬番自己做 暗示王祖藍搞唔掂 __,祖藍,羅霖,王祖藍,

羅霖(Candy)、筱靖同魏秋樺等,噚晚喺尖沙嘴出席「國際太太選舉」晚宴,Candy已經第五年擔任評審,佢話太太們都好幸福,有老公支持,新一代女性有夢 ...


羅霖(Candy)、筱靖同魏秋樺等,噚晚喺尖沙嘴出席「國際太太選舉」晚宴,Candy已經第五年擔任評審,佢話太太們都好幸福,有老公支持,新一代女性有夢想同目標,好有內涵:「時代唔同咗,依家安全感唔係嚟自丈夫,而係自己經濟獨立同有學識。我唔驚老,因為唔同年齡都有美態,我唯一嘅壓力係單親媽咪,要照顧3個小朋友。」

羅霖透露下個月會拍網絡電影,係王祖藍幫佢接嘅。羅霖去年11月先至宣佈簽祖藍間經理人公司,一年未夠,公司已出現好多人都離開,包括徐簽約五年、一心諗住拍電影嘅徐子珊,另外仲有鄧萃雯、黎瑞恩等。

羅霖亦話:「係呀,好明白公司嘅情況,做藝人同時要兼顧咁多藝人,係有一定難度,我簽嘅時候係想多啲內地發展,係雙向嘅,好彩其他工作我都係自己接,我簽咗一年生一年死,最近都有傾我嘅去向,呢年會更有自由度,會繼續合作。」佢話好友黎瑞恩同鄧萃雯嘅離開,都覺得好可惜,不過都希望佢哋有更好發展。

問到祖藍有冇唔開心?羅霖就話冇事,話對方識得放輕鬆,佢話:「佢身經百戰,希望公司越嚟越好,大家都多啲嘢做。」

至於筱靖就為大會做司儀,提到佢嘅餐廳生意,佢就話:「OK㗎,我媽咪成日話我精神緊張,我成日要睇住電話,會睇住閉路電視,有一次發現有員工睇電話,嬲到喺群組度講。」咁不如拍拖分散注意啦,但筱靖就話:「我嘅快樂唔係建築喺男人身上,係喺生意度。」

相關文章:

【廿個紅星走剩幾多?】徐子珊鄧萃雯同舅父輪住走 王祖藍「經理人之父」夢斷

http://bit.ly/2yi4AD6

右圖攝影:羅慧敏

筱靖為咗間舖精神緊張,仲玩埋公審員工…
魏秋樺一身打扮非常闊太 今年三月王祖藍呢位「超級經理人」先至嚟個大晒冷,半年後卻已爆發逃亡潮。 (資料圖片) 王祖藍早前接受訪問,直認對徐子珊唔住。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!