掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

歐鎧淳邊游邊影阻住晒! __,歐鎧淳,

歐鎧淳(右)與衛詩雅參與渡海泳,嘗游海的滋味。
歐鎧淳邊游邊影阻住晒!「港隊飛魚」歐鎧淳與一班港隊隊員以非競賽組別參與渡海泳,笑言要藉此機會享受游維港的過程:「今日好易游,因為係順流,加上水都好清, ...


歐鎧淳邊游邊影阻住晒!

「港隊飛魚」歐鎧淳與一班港隊隊員以非競賽組別參與渡海泳,笑言要藉此機會享受游維港的過程:「今日好易游,因為係順流,加上水都好清,伸手見五指嘅,參加競賽就蝕晒我哋都好少機會游海,又可以游下唔同泳式。(有咩準備?)我哋日日都游水嘅,今次梗係幫相機叉足電先,我哋帶埋相機去游,沿路係咁影相。(有冇泳手搵你集郵?)都有,不過大家都係好專心咁游,係我哋先咁唔專心,實阻住佢哋游添」由於不用競賽,歐鎧淳顯得輕鬆,邊游邊影相,將開心相片上載社交網站,並與衛詩雅合影。


鍾意就快D Share啦!