掃呢頁CODE去手機

2017年10月23日 星期一

【晒凸肚相】囝囝未夠一歲 靚媽陳敏之又有喜? __,敏之,陳敏之,

38歲嘅靚媽陳敏之喺去年12月誕下兒子雷子樂,囝囝未夠一歲,敏之為咗快啲回復fit爆身材,好勤力做運動。佢仲好慷慨,不時喺ig貼泳衣相,睇嚟敏之最鍾意 ...


38歲嘅靚媽陳敏之喺去年12月誕下兒子雷子樂,囝囝未夠一歲,敏之為咗快啲回復fit爆身材,好勤力做運動。佢仲好慷慨,不時喺ig貼泳衣相,睇嚟敏之最鍾意嘅運動都係游水。

敏之今日又貼咗一張大半身嘅泳衣相,但唔知係咪因為正面、陰影,還是角度問題,見敏之個肚有少少微凸,即有網民問﹕「肚子稍微○點,是不是要恭喜漂亮媽媽吖?」、「你好像有喜了」。敏之可能擔心大家誤會佢又有咗,立即回覆﹕「這是我的性感曱甴肚。」

其實敏之生完都未夠一年,腰型已經返晒嚟,除咗有少少「曱甴肚」,整體身型已經係好fit,難怪佢都唔介意不時派福利。

敏之話呢啲叫「「曱甴肚」。(IG圖片) 有網民問敏之係咪又有喜,敏之即時否認。 敏之今日又帶囝囝出街玩。
陳敏之修身都修得好快,難怪成個夏天,不停派福利。 敏之不愧為「長腿天后」,生前生後都咁Fit。 背面都好吸睛。

鍾意就快D Share啦!