網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月2日 星期一

【講王浩信?】「它給你一塊陰影」 陳自瑤終開口:生活從來不會虧欠誰 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤終於開口,講自己嘅心情…(微博截圖)陳自瑤更晒出靚靚自拍,但成段留言並冇否認感情觸礁。微博圖片王浩信同陳自瑤(YoYo)喺2011年奉女成婚,雖 ...


陳自瑤終於開口,講自己嘅心情…(微博截圖)
陳自瑤更晒出靚靚自拍,但成段留言並冇否認感情觸礁。微博圖片

王浩信同陳自瑤(YoYo)喺2011年奉女成婚,雖然婚前曾發生疑似偷食Cammi事件(新聞連結:http://bit.ly/2x4vvCE),YoYo一度想分手,王浩信誓神劈願唔會再犯,二人最終拉埋天窗,點知婚姻維持6年多,近日又傳出亮起紅燈,有指王浩信被爆組「人夫獵食團」(新聞連結:http://bit.ly/2x4vvCE),因工作太忙,成日唔返屋企,兩公婆聚少離多,王浩信更搬出愛巢。

日前王浩信出騷,就佢堅稱同太太YoYo冇分居(新聞連結:http://bit.ly/2x4H2ga),只係冇時間陪老婆,係唯一對對方唔住嘅事。今日喺尖沙嘴出席音樂派對時,再次澄清同陳自瑤嘅關係一直都好正常,叫大家唔使擔心。

奇就奇在,每次傳出佢哋婚姻出現問題,陳自瑤都會幫口,為老公「平反」貼下家庭相,或者二人合照,力證情不變,之但係今次傳出分居一事,陳自瑤一直未有否認,只係貼下啲扮靚相,或者貼一啲正能量嘅post,並未提及老公王浩信。

今日老公再出嚟見記者,陳自瑤就喺微博貼獨自去咗坐船嘅相,終於開口,暗示一下自己嘅感受:「你若想得到這世界最好的東西,先得讓世界看到最好的你。生活從來不會虧欠誰,它給你一塊陰影,必會在不遠處撒下陽光。」字裡行間……講到自己生活冇虧欠誰,又話「它給你一塊陰影」,好似有啲暗示。未知係唔係講緊老公呢!?


鍾意就快D Share啦!