掃呢頁CODE去手機

2017年10月19日 星期四

好友爆任嬌喜歡楊旭文:二人關係很好 __,

任嬌(左)日前喺蘇州一間酒店全裸墮樓亡,其好友唔敢相信佢嘅死訊,更直指「楊旭文是任嬌一直喜歡着的男生,二人關係一直都很好」。內地女演員任嬌於日前被發現 ...


任嬌(左)日前喺蘇州一間酒店全裸墮樓亡,其好友唔敢相信佢嘅死訊,更直指「楊旭文是任嬌一直喜歡着的男生,二人關係一直都很好」。


內地女演員任嬌於日前被發現倒臥在江蘇蘇州一間酒店外的草叢,事件引起外界揣測。而昨日,喺社交網站就有一位自稱係任嬌好友嘅網民發表咗一篇長文,指任嬌係佢嘅好姐妹,喺佢嘅生命中,任嬌係一個好重要嘅人。呢位網友仲話任嬌性格活潑開朗,出事前亦有同佢聯絡,而且對話都係有講有笑,一班好友都可以證明任嬌冇抑鬱症,佢亦唔相信任嬌會選擇呢一個方式離開。此外,佢更表示:「楊旭文是任嬌一直喜歡着的男生,二人關係一直都很好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!