掃呢頁CODE去手機

2017年10月18日 星期三

【水蜜圖】易慧慧着睡衣下廚留住男人個胃 __,

Body勁誘人。易慧慧(Maggie),由模特兒轉為做演員,不時客串電影,更視周秀娜為目標,她說:「佢係女神演員,學到佢少少就好,佢性感得嚟靚,唔係暴 ...


Body勁誘人。


易慧慧(Maggie),由模特兒轉為做演員,不時客串電影,更視周秀娜為目標,她說:「佢係女神演員,學到佢少少就好,佢性感得嚟靚,唔係暴露。」Maggie除了喜歡與陽光遊戲外,她平時熱愛下廚,最近更參與美女廚神烹飪比賽,現在單身的她直言:「我最拿手係住家菜同煮海鮮,要留住男人個胃嘛,所以揀男朋友,最緊要係佢鍾意食我煮嘅嘢。」Maggie更透露平時早上梳洗後會先煮早餐,穿着睡衣下廚,她說:「平時我最鍾意粉色喱士睡衣同內衣,出完街返到屋企鍾意着白色大件嘅恤衫,着一件就得,好方便。」

Profile:

姓名:易慧慧 (Maggie)

三圍:32C、25、35

身高:1米67

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!