掃呢頁CODE去手機

2017年10月29日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】 係邊個?陳瀅為偶像乜都制 __,陳瀅,

到底邊位偶像令到陳瀅咁心動先?東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,它男女神陳瀅(Jeannie)在上集講出自 ...


到底邊位偶像令到陳瀅咁心動先?


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,它男女神陳瀅(Jeannie)在上集講出自己擇偶五大條件,更自爆未來男友要似古天樂咁靚仔及方力申的身型!今集Jeannie就大談工作,道出拍劇的心路歷程。

Jeannie早前忙於拍攝無綫新劇《跳躍生命線》,與羅蘭飾演一對嫲孫,原來Jeannie是由婆婆一手湊大,所以她拍攝時感受特別深刻,愈來愈愛做演員的她,竟然願意為一位男偶像豁出去,即使演一個小角色,甚至性感無底線都願意,想知道Jeannie願意為邊一位男演員無底線去演出?就要Mon實《閨蜜睡房》。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!