掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

【家庭放第一位】明年退出娛樂圈?鍾嘉欣親自撰文 __,嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣同脊醫JeremyLeung結婚後,喺去年8月誕下囡囡Kelly,之後定居加拿大,專心相夫教女。嘉欣一直都話唔捨得同囡囡分開,所以佢最近接演新劇 ...


鍾嘉欣同脊醫Jeremy Leung結婚後,喺去年8月誕下囡囡Kelly,之後定居加拿大,專心相夫教女。嘉欣一直都話唔捨得同囡囡分開,所以佢最近接演新劇《再創世紀》,劇組都要飛去溫哥華一個月拍外景,目的就係要遷就嘉欣BB。

有指嘉欣喺明年就同大台約滿,而佢亦有意等Kelly兩歲時,幫老公追多個,時間好似啱啱好,所以一直有傳聞指嘉欣約滿後就會退出娛樂圈,專心做少奶奶。

不過,嘉欣今日就喺微博作出澄清,話冇啲咁嘅事,佢以英文留言﹕「有傳聞指我會退出幕前,但呢個唔係事實,我從來冇諗呢個問題,因為我仍然好熱愛我嘅工作,只不過我o依家會將家庭放喺首位。」嘉欣仲話好多謝屋企人110%支持佢嘅工作,佢補充﹕「退休絕對唔係我嘅目標,最重要係開心同lovelovelove。」

嘉欣咁講,相信粉絲們都可以放心晒。

鍾嘉欣否認退出娛樂圈,自言仍很熱愛工作。(資料圖片) 嘉欣今日喺微博發文,指退休唔係佢目標。(微博截圖) 嘉欣同老公都好鍾意小朋友,一直都想追多個。
為遷就嘉欣湊女,林文龍早前與劇組一齊飛去加大拿拍外景。(微博圖片) 鍾嘉欣嫁畀Jeremy後,就定居加拿大,得閒先會返香港探朋友及出活動。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!