掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

簽字結婚!吳若希正式升呢做人妻 __,吳若希,

恭喜晒!今日係吳若希(Jinny)嘅大喜日子,佢同男友Alex正式簽字結婚!簽完字之後,吳若希仲同老闆何哲圖喺bigbigchannel做直播添!冇得 ...


恭喜晒!


今日係吳若希(Jinny)嘅大喜日子,佢同男友Alex正式簽字結婚!簽完字之後,吳若希仲同老闆何哲圖喺big big channel做直播添!

冇得管錢嬲豬?

受訪時,問到Jinny有咩感覺?佢就話:「冇咩感動,我哋係喺歡樂之中簽字!冇咩蝦碌嘢,係嫌張嘢寫得唔夠詳情,冇講啲錢邊個管囉!」今次Jinny選擇咗喺唱片公司度簽,係因為人生大事都喺呢度做!佢哋仲搵埋老闆何哲圖做見證人,何哲圖都話有嫁女嘅感覺喎!

十全十美

問到點解揀10月10日,Jinny話:「冇特別meaning,搵人擇咗日,同埋覺得10月10日好十全十美!」再問佢Alex有冇求婚?Jinny話:「冇,冇都冇所謂,但有就更加好囉!」講到會唔會擺酒,Jinny就話怕麻煩所以唔會大搞,佢話:「屋企人都好開通,會喺外地行禮。」又話唔會喺教堂行禮,以簡單為主,又話平時靚衫台慶都可以着到,留番到時着喎!

囡囡愈醜愈鍾意

再講吓囡囡,Jinny居然覺得個女醜喎,佢話:「佢好肥但下巴好尖,好似我,但佢愈醜就愈鍾意!同埋佢好鍾意笑,笑聲好特別!」點解唔帶埋個女嚟,佢話有諗過,但今次留喺香港時間長,但唔想囡囡辛苦,所以冇帶到嚟。

自稱做師奶

Jinny之後喺ig晒相,留言話:「10月10日,好日,簽個字,請叫我何師奶~今日我倆一切從簡在唱片公司,在律師同老闆Herman及一些好友見証(證)下,與Alex正式結婚~希望大家可以祝福我倆,像結婚誓詞一樣愛護及包容大家,令這段婚姻得到真正的美滿~💕💕」恭喜晒!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!