網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月8日 星期日

【唔係反對同性戀】郭秀雲指摘卓林女友:唔知點形容嗰隻嘢,佢唔敢見我! __,卓林,吳綺莉,吳卓林,郭秀雲,

郭秀雲(Sharon)係吳綺莉同卓林兩母女圈中嘅好朋友,一向敢言嘅Sharon就對於卓林宣佈同30歲教師Andi出櫃就感到失望,仲喺卓林faceboo ...


郭秀雲(Sharon)係吳綺莉同卓林兩母女圈中嘅好朋友,一向敢言嘅Sharon就對於卓林宣佈同30歲教師Andi出櫃就感到失望,仲喺卓林facebook留下「Shame on this creature!Auntie Sharon is most disappointed」,矛頭直指任職幼稚園教師嘅卓林女友Andi。

《蘋果》就打去搵Sharon瞭解事件,佢表示同佢哋兩母女唔係一日之交,識咗好耐:「我幾錫卓林...本來,好幾年前見呢個女仔,覺得佢得意,鍾意動物、畫嘢,同我三更半夜電話text傾偈,當我大姐姐傾偈,基本上我唔係一般嗰啲大姐姐,同佢傾得埋。」

Sharon絕對唔係反對卓林同性戀:「我有好多朋友係同性戀,識得有啲係非常之叻,兩個女人結晒婚,做嘢好叻係老闆,係死黨一齊去潛水又有,絕對冇歧視佢哋性向,男又好,女又好,好多喺藝術方面有時比較優秀。」

Sharon指問題所在係卓林係未成年少女:「大家做過細個,都會不知天高地厚,以為乜都知,覺得好威乜都識,嗰時候好易犯錯,好容易信同行錯路,身為一個老師嘅人,佢完全無資格去做老師。」問到係唔係講緊卓林嗰同性女友Andi,Sharon話:「係,我都唔知點樣形容嗰隻嘢,好過份。」Sharon表示未見過Andi真身:「我見過好多相,佢唔敢見我。」

Sharon表示同吳綺莉通電,表示好擔心佢:「大家都係女人,大家都唔係完美嘅阿媽,體會到佢哋辛苦,有陣時覺得做阿媽好難去做,各方面行為影響到,例如用藥方面,影響到佢做嘢、講嘢,非常之唔負責任,佢自己都信埋。有啲事實真相有醫生、有record,如果有警察又好,好多嘢點發生,有發生過係有證有據,冇得改編。」


鍾意就快D Share啦!