掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

【鼎爺係中菜廚神】即場煮法菜 黃長興:西餐廚神不如留俾小弟 __,黃長興,李家鼎,鼎爺,

黃長興日前應德國卡爾牌廚具(CarlSchmidtSohn)邀請,到荃灣荃新天地示範法式美食,得到大批市民激讚廚藝,令佢燃起一團火,希望向「阿爺」李家 ...




黃長興日前應德國卡爾牌廚具(Carl Schmidt Sohn)邀請,到荃灣荃新天地示範法式美食,得到大批市民激讚廚藝,令佢燃起一團火,希望向「阿爺」李家鼎廚神之路進發!之前喺香港開過法國餐廰嘅黃長興,一向對西餐十分講究,好多時會親自落廚鑽研菜式,活動當日大會安排現場人士即場試食,結果引來大批街坊圍觀,百幾人排隊試佢嘅手勢。

黃長興嗰日示範整法國洋蒽湯及蟹肉餅,估唔到佢嘅刀藝及煮法都見到吓人,又即場大派入廚貼士,就係「含水落刀切洋蒽包保不流淚」,氹得現場觀眾勁開心,仲話佢係睇得兼煮得嘅暖男。對於現場觀眾嘅反應,黃長興話:「估唔到咁多人喜歡我煮的食物!其實我一向愛煮西餐,畢竟在法國住咗咁多年,對佢嘅煮法同味道都相當了解,而經過這幾年間在香港生活,你叫我整個楊州炒飯都冇難度㗎⋯⋯不過,中餐當然係鼎爺犀利啦,每度菜式都色香味俱全,但咁西餐廚神就不如留俾小弟哈哈!」

男人愛下廚,最大得益應該係老婆,黃長興又話:「老婆當然有口福啦,不過我還有兩個小fans,就係我的囡囡同囝囝,佢哋好捧我場,每次我所煮的食物,佢哋都會掃清光,我有時還會跟他們一起做薄餅,一齊搓粉、落料,也是個很好的親子活動!」長興係個好老公好爸爸,睇佢出席活動當日,老婆同女兒都靜靜雞撐場,就知

鍾意就快D Share啦!