網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月2日 星期一

結婚周年好緊張!羅仲謙黐實楊怡做阿四 __,羅仲謙,楊怡,

絕世好老公!藝人羅仲謙(謙謙)隨同太太楊怡出發前往布拉格公幹,順便慶祝二人10月2日結婚1周年。阿怡於社交網站放閃,上載二人深情對望的合照,之後她老公 ...


絕世好老公!


藝人羅仲謙(謙謙)隨同太太楊怡出發前往布拉格公幹,順便慶祝二人10月2日結婚1周年。阿怡於社交網站放閃,上載二人深情對望的合照,之後她老公謙謙就留言:「一年後的今日,老婆!多謝你!愛你!願你一世平安快樂!」

結婚周年黐實老婆

謙謙事後受訪表示:「始㚵都係第一年嘛!所以比較緊張。知道佢咁啱要去布拉格做嘢,我梗係乜都唔做跟住去啦,陪吓佢嘛!今次我有兩個身份,一個係老公、一個係助手,幫佢執頭執尾,同埋影吓相。我都係第一次嚟布拉格咋,希望今晚可以搵間靚靚餐廳食吓飯,咁我哋兩老婆都鍾意熱鬧,今次又有其他演員一齊,咪大家一齊食飯慶祝囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!