網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月13日 星期五

姚子羚孖龔嘉欣宋熙年做姊妹 網民催婚 __,宋熙年,鍾嘉欣,嘉欣,龔嘉欣,姚子羚,

恭喜晒!!!藝人姚子羚近期傳出同男友鄭子邦好事近,前幾日仲豪擲933萬買樓,雖然婚期就未有,但佢呢日就孖龔嘉欣同宋熙年做索爆姊妹團!子羚喺微博上載多張 ...


恭喜晒!!!


藝人姚子羚近期傳出同男友鄭子邦好事近,前幾日仲豪擲933萬買樓,雖然婚期就未有,但佢呢日就孖龔嘉欣同宋熙年做索爆姊妹團!

子羚喺微博上載多張「婚照」,原來係佢嘅化妝師結婚,佢留言:「今天是我們的化妝師Sammy的大囍(喜)日子~祝妳(你)同Danny幸福快樂快d(啲)生個B」相中嘅佢哋着上一式一樣嘅紫色姊妹裙,相當之靚!而網民除咗大讚姊妹團顏值高,當然唔少得催婚,「逼供」問子羚「幾時結婚」、又叫佢「你都快啲」呀!

而龔嘉欣都有上載合照:「分享更多快樂的時刻 看見身邊的好姊妹們找到自己的幸福 很替他她們高興 她們很好 她們的另一半都很好 加起來就是圓滿了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!