網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月24日 星期二

要操到似變型俠醫!張建聲再增肥演張飛 __,張建聲,

張建聲放棄操咗三個月肌肉,食番肥自己。張建聲(Justin)最近再一次為拍戲而增肥,近日秘密為周顯揚導演、杜致朗監製之超級巨製《真‧三國無雙》開工,飾 ...


張建聲放棄操咗三個月肌肉,食番肥自己。


張建聲(Justin)最近再一次為拍戲而增肥,近日秘密為周顯揚導演、杜致朗監製之超級巨製《真‧三國無雙》開工,飾演張飛一角。由於張飛為三國時代蜀國著名武將,相傳外型黑黝健碩,挺丈八蛇矛,性情粗獷剛烈,所以Justin為求外型神似,故意爆肌後再增肥15磅,他說:「呢排好多人問我係咪發咗福?話點解我脹咗咁多?其實我係參與緊一部我好鍾意、由一個傳奇遊戲Game改篇嘅電影《真‧三國無雙》,飾演張飛呢個角色。起初係我老闆蕭定一畀咗三個月時間我去健身,要由普通身形操到變型俠醫嗰隻,本來我都操到七七八八,但到試造型嗰陣,先發覺我哋想還原張飛喺遊戲機入面嘅真實造型,如果要拍遊戲Game嘅真人版,就要令觀眾有代入感,為咗還原度更高,我特登整咗件特技衫,令到我睇落肥啲,點知拍攝係好多外景,成40幾度,加埋件衫又盔甲又用真兵器,所以好重好重,但感覺好似仲爭少少,所以我最後就增肥。」

Justin為了做好張飛一角,不惜放棄爆肌成績,他說:「我放棄操咗三個月肌肉,食番肥自己,結果我大概一個月內肥番15磅。」Justin去到盡已成為個人Logo,監製杜致朗亦讚他很有潛質:「我們看中阿聲是因為留意到他是年輕香港演員之中很有拼勁的,肯搏肯努力很有香港精神,外型亦好,是可造之材。找他演出這大型製作磨練演技,是因為非常看好他的潛質。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!