掃呢頁CODE去手機

2017年10月17日 星期二

孫耀威唔肯上陣!陳美詩搵小鮮肉攬攬 __,孫耀威,陳美詩,

做嘢啫!人妻歌手陳美詩(Macy)為單飛發展的新歌《我會照顧你》拍攝MV,MV除飾演車房妹外,其實MV中古中有古,她真正身份是女特務,當中最吸睛是她和 ...


做嘢啫!


人妻歌手陳美詩(Macy)為單飛發展的新歌《我會照顧你》拍攝MV,MV除飾演車房妹外,其實MV中古中有古,她真正身份是女特務,當中最吸睛是她和「小鮮肉」攬到實一實,完全將人妻身份拋諸腦後!

好身手一take過

Macy接受東網訪問時,稱拍親熱戲時,前來探班的老公孫耀威(Eric)刻意離場,問身為太太,但又攬其他男仔可有罪惡感或想起Eric?她說:「咁又冇喎,因為我係專業演員。」問為何索性請Eric做男主角?她說:「因為佢唔肯同我做嘛,佢唔肯同我拍MV。」至於MV中,她身手了得,除追倒後車外,更飛身跳上車,她自言連自己也意外,因為她不是常做運動之人,但拍攝當日突然好身手,笑言:「其實導演都預我要拍幾次先得,點知一take過完成。」

自稱屁股夠圓

而當晚有探Macy班的Eric稱有看過老婆的MV,更愛妻心切地自爆:「其實我私下畀咗啲意見個導演,不過唔係叫佢刪除親熱戲,係想個MV拍得更好。」問到老婆攬住其男人?他自稱不會呷醋,但卻說:「都攬得好實喎。」他補充自問外型不輸蝕給「小鮮肉」,笑言:「我個pat pat都好圓㗎!」

咀女唔借位

問是否拒抗跟太太拍MV,他直言:「唔想,因為唔想兩公婆之間嘅嘢公開做畀人睇,同埋同佢一齊做嘢,其實好大壓力,因為我成日會照顧佢。」又指老婆攬仔屬小兒科,他說:「我嗰個MV咪仲激,同啲女主角係真咀,唔係借位,嗰次Macy都有嚟探班,不過咀時佢行開咗費事影響我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!