網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月4日 星期三

【愛的宣言】話老婆陳自瑤多愁善感 王浩信:我鍾意佢呢樣嘢 __,王浩信,陳自瑤,

王浩信同陳自瑤(YoYo)喺2011年奉女成婚,點知婚姻維持6年多,近日又傳出亮起紅燈,有指王浩信被爆組人夫獵食團「三劍俠」(新聞連結:http:// ...


王浩信同陳自瑤(YoYo)喺2011年奉女成婚,點知婚姻維持6年多,近日又傳出亮起紅燈,有指王浩信被爆組人夫獵食團「三劍俠」(新聞連結:http://bit.ly/2x4vvCE),因工作太忙,成日唔返屋企,兩公婆聚少離多,王浩信更搬出愛巢。日前出活動嘅時候,王浩信堅稱同太太YoYo冇分居(新聞連結:http://bit.ly/2x4H2ga),只係冇時間陪老婆。

近日又有報道指,話王浩信揸車出現喺蔡思貝屋企樓下,今日王浩信接受傳媒訪問嘅時候就話:「唔好屈得就屈啦,我哋嗰時拍《溏心3》,我睇到張相係我拍《溏心3》嗰時泊喺嗰度,佢都冇拍《溏心3》。」

講到老婆YoYo喺社交網站話有陰影,而陽光喺不遠處,王浩信就話:「佢係比較多愁善感,我亦都係鍾意佢呢樣嘢,所以大家唔好再胡亂猜測。」



老婆YoYo喺社交網站話有陰影,而陽光喺不遠處。(IG圖片) 王浩信就話:「佢係比較多愁善感,我亦都係鍾意佢呢樣嘢,所以大家唔好再胡亂猜測。」

鍾意就快D Share啦!