網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

勁難得!林盛斌陸永兩家人聚會 __,林盛斌,陸永,

陸永兩個囡囡都唔望鏡。藝人林盛斌(Bob)工作忙到爆,事關佢要努力工作賺錢養老婆同四個小朋友,所以平時忙到連屋企人都好少見,更莫講話朋友聚會,但今日打 ...


陸永兩個囡囡都唔望鏡。


藝人林盛斌(Bob)工作忙到爆,事關佢要努力工作賺錢養老婆同四個小朋友,所以平時忙到連屋企人都好少見,更莫講話朋友聚會,但今日打風,Bob竟然約到同佢一樣係大忙人嘅陸永!

Bob仲帶埋老婆仔女去到陸永屋企聚會,佢影咗張相放上社交網,留言話:「唔係打風,我諗要約多半年先成事,終於見到兩位陸小姐同特別嘉賓洪先生....點解淨係我三個女望鏡,陸生你屋企係咪有嘢?」睇相見到陸永老婆同兩個囡囡都在場,現場仲有一位小朋友,估計就係Bob口中嘅洪先生,最搞笑係陸永兩個囡囡唔望鏡頭,但就口擘擘望向另一面,不過成張相一共有七個小朋友,要佢哋全部都望晒鏡頭嘅話,難度應該好高喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!