網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月19日 星期四

曾孖住夜蒲!李雨陽唔覺任嬌抑鬱:好開朗 __,李雨陽,

李雨陽對於任嬌嘅死訊感到突然同惋惜。(資料圖片)有「小Angelababy」之稱的內地女藝人任嬌離奇墮樓,消息震驚內地娛圈。而2015年曾跟任嬌在香港 ...


李雨陽對於任嬌嘅死訊感到突然同惋惜。(資料圖片)


有「小Angelababy」之稱的內地女藝人任嬌離奇墮樓,消息震驚內地娛圈。而2015年曾跟任嬌在香港中環夜蒲而傳過緋聞的李雨陽,對任嬌離世的消息大表惋惜。現身在內地開工的李雨陽表示:「我喺16號聽到呢個消息,都唔敢相信係真!我哋一班認識佢嘅朋友都好擔心佢,依家證實咗,當然係覺得非常婉惜!(點樣認識她?)都可以話因誤會而認識,記得2014年嗰陣,我喺內地拍網絡電影《海灘救援隊》,當時佢入咗劇組,但最後冇開到工。有傳聞話佢耍大牌,所以起初我對呢個女仔嘅印象都唔係咁好。但到後期正式認識,知道佢係一個好敬業同好勤力嘅女仔。」

2015年李雨陽曾跟任嬌在香港中環夜蒲傳緋聞,問他跟任嬌是否曾拍過拖?他謂:「冇,當年佢嚟香港,我盡地主之誼同佢去中環飲嘢見面,冇發展到。(覺得佢係一個點樣嘅女仔?)佢好好,亦非常開朗。(傳佢有抑鬱?)呢啲隱性病唔會話見一、兩次面就知,當時亦唔覺得佢有呢個病。(傳任嬌墮樓前曾服藥?)呢樣嘢我唔相信。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!