掃呢頁CODE去手機

2017年10月20日 星期五

張繼聰揸車撞甩「殘骸」:塞晒成個停車場 __,繼聰,張繼聰,

好彩個人冇事咋!藝人張繼聰嘅搞笑形象深入民心,但佢竟然發生交通事故亦從容不迫,仲識拍片自嘲一番。佢喺社交網上載咗條段片,佢話:「你知唔知一個太正直,唔 ...


好彩個人冇事咋!


藝人張繼聰嘅搞笑形象深入民心,但佢竟然發生交通事故亦從容不迫,仲識拍片自嘲一番。佢喺社交網上載咗條段片,佢話:「你知唔知一個太正直,唔識轉彎嘅後果係點呀?係會聽到『嘭』一聲。」然後張繼聰將鏡頭影住自己嘅座駕,見到右邊車呔位置刮花咗,仲甩咗一半「輪拱」出嚟。

手執殘骸拍片

之後,張繼聰就手執住件「輪拱」繼續講嘢,佢話:「喺我執番呢個『殘骸』嘅時候,有一個婆婆望住我,佢好崇拜我,因為佢應該未見過一個人咁樣入一個彎。喺呢個時候,有一對情侶好禮貌咁問我可唔可以影合照,我話可以,不過我發現我塞咗成個停車場,所以跟住我就走咗。」

求網民畀Dislike

一臉認真嘅張繼聰又話:「如果呢單嘢可以引起你嘅共鳴,同埋令到你嘲笑我,我都好開心,請你留個言畀我吖!」然後做咗一個手指公向地嘅手勢。網民都表示好擔心佢,但又見到咁幽默嘅片,話唔知畀咩留言佢。

座駕轉彎不慎撞牆

之後,東網聯絡到阿聰,佢回覆謂:「唔係撞車,轉彎時候揩花啫!試吓邊樣硬啲啫,我依家試到牆硬啲,OK冇乜嘢,好小事。係諗住呢啲事搞吓笑氹吓大家開心啫,揩花咗架車就好似唔知嗰啲咩座咩座流星雨咁,幾年先會出現一次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!