網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月28日 星期六

【獨家】嫁雞隨雞去美國做二等公民 石天欣掛住香港 __,石天欣,

「石破天欣」返嚟喇!石天欣去年7月秘嫁拍拖4年、任職Marketing嘅Jacob,跟住就嫁雞隨雞去美國居住。攞到美國綠卡,有居留權,但就未係公民,仍 ...




「石破天欣」返嚟喇!石天欣去年7月秘嫁拍拖4年、任職Marketing嘅Jacob,跟住就嫁雞隨雞去美國居住。攞到美國綠卡,有居留權,但就未係公民,仍然要坐移民監,噚日天欣終於返嚟香港探吓屋企人同朋友,仲喺ig上載由妹妹拍攝嘅新相。

天欣曾經參予過雨傘運動,又無懼被大陸封殺冇工開,堅持發聲。(相關新聞: http://bit.ly/2liEKJI )但有網民質疑「既然有黃絲光環,點解唔係共同進退?」天欣曾在fb撰文解釋:「我老公係香港人,我識佢嘅時侯都唔知佢會返美國工作,我更加冇諗過會去美國生活。我每日一個人係屋企好受咩,淨係留係屋企好好玩咩?同埋已經講咗好多次,冇得話自己係黃絲就係.......香港o依家有共同理念就要企埋一齊話畀世界知,我哋到底有咩問題,而唔係你又要話下我,我又話下你,浪費晒啲精力.....香港需要更多人去籲醒各位認為政治唔關自己事嘅人,一齊保衛我哋自己嘅家園,我哋要團結繼續加油。」

離開香港越耐,天欣似乎越掛住香港,早前仲拍咗條片叫「登陸美國一周年感受『我愛香港』」。一啲生活細節,令天欣覺得好唔慣,例如美國人唔鍾意用紙巾,餐廳叫嘢食要等等等...server過嚟先可以叫嘢食,仲有間千呎大屋,原來係用木造,令佢感覺好唔安全。」

天欣噚日接受《蘋果》電話訪問,透露噚日凌晨4點抵港,但老公未有同行,佢話﹕「今次主要返嚟見吓媽咪同親戚朋友,年幾冇見,好掛住香港嘅嘢食,希望食得晒啦,食唔晒新年返嚟再食過。」佢話自己係一個好抵得悶嘅人,試過連續6日留喺屋企冇出街,佢話﹕「因為我唔識揸車,老公要返工,但又怕我唔識坐車會走失,當我細路咁,所以一直留喺屋企,直至一次我離家出走成功,之後先多咗出街。」

雖然現在香港政治氛圍唔係太好,但天欣仍然覺得香港係最好嘅,佢話﹕「我都算係喺兩個地方生活過,住邊都好,總有好處同壞處。如果二選一,我一定揀香港,因為係我由細到大住嘅地方,我鍾意港人真實感,做嘢快直接,香港雖然細,但所有嘢都好近.....但其實我去美國居住,並唔係欣賞美國有咩好處或benefit,只係我先生係美國做嘢,而佢屋企人都係嗰邊,所以我先需要咁做。」

石天欣嫁雞隨雞,移居美國後,但佢還是覺得香港最好。(網絡圖片) 石天欣噚日凌晨返港,佢話好掛住香港。(ig圖片) 石天欣一得閒就會拍片放上網。
第一次砌雪人。 仲要剷雪。 天欣去年7月秘嫁拍拖4年、任職Marketing嘅Jacob。
兩夫妻會一齊落煮,打情罵俏得嚟又好鬼恩愛。 去年底有網民質疑天欣,既然愛港,點解唔共同進退?!

鍾意就快D Share啦!