掃呢頁CODE去手機

2017年10月8日 星期日

鹿晗宣布封盤 騙徒食正條水搵食 __,鹿晗,

呢位騙徒果然跟得上潮流!27歲內地小鮮肉鹿晗今日更新微博,留言話:「大家好,給大家介紹一下,這是我女朋友關曉彤」,呢位小鮮肉正式封盤!鹿晗依家人氣hi ...


呢位騙徒果然跟得上潮流!


27歲內地小鮮肉鹿晗今日更新微博,留言話:「大家好,給大家介紹一下,這是我女朋友關曉彤」,呢位小鮮肉正式封盤!

鹿晗依家人氣hit到不得了,今次佢公開戀情,佢啲粉絲喊晒口,話接受唔到喎!但估唔到,呢段戀情仲引發騙案,今日廣州公安微博留言:「大家好,给大家介紹一下,這是今天最新出爐的詐騙短信#鹿晗關曉彤」 ​​​​仲附上一張相,張相係一張cap訊息嘅圖,寫住:「大家好,我是鹿晗,因為我公布戀情導致我的粉絲綁架我,現在我逃脫出來身上沒錢沒手機,借了路人的手機發信息,既然你收到我的信息,那我們就是有緣人。請大家幫幫忙轉100塊到這個銀行脹戶,湊夠了我回去的路費,我就和關曉彤分手!」嗯,呢位騙徒都好跟得上潮流,食正鹿晗封盤呢條水呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!