網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月23日 星期一

古天樂:仲用滑蓋手機!古天樂畀網友笑老餅 __,古天樂,手機平板,手機,

估唔到古仔可以咁長情!以前手提電話除咗有直板機之外,仲有冚蓋同滑蓋呢啲大路款,不過自從智能電話普及之後,以上款式都買少見少。不過少見又唔代表冇人用嘅, ...


估唔到古仔可以咁長情!


以前手提電話除咗有直板機之外,仲有冚蓋同滑蓋呢啲大路款,不過自從智能電話普及之後,以上款式都買少見少。不過少見又唔代表冇人用嘅,正所謂百貨應百客,好似型男古天樂(古仔)咁,就特別鍾情滑蓋手機!

最近,古仔出席某活動,有網友就野生捕獲到佢,仲影到佢傾電話。眼利嘅網友仲發現古仔嘅手機係滑蓋款式,見古仔掩住個嘴密密傾,似乎傾得好起勁啵!唔少網友見到後,都忍唔住笑古仔:「年輕長得就是洋氣帥哥的臉,沒想到身體住着老靈魂」、「這份毅力實在令人欽佩」、「活捉到一只用滑蓋機文物的古董」等,不過亦有網友戴定頭盔話:「查一下,有沒有幾十萬元的滑蓋手機……」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!