網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

陳家樂捉賊爆缸 林夏薇私伙名牌袋任拋 __,林夏薇,陳家樂,

個個為拍劇搏到盡!林夏薇與及陳家樂日前於將軍澳拍攝新劇《逆緣》,劇情講述薇薇在街上被搶手袋,飾演警察的陳家樂聽到有人大叫:「搶嘢呀!」即從對面馬路跨欄 ...


個個為拍劇搏到盡!


林夏薇與及陳家樂日前於將軍澳拍攝新劇《逆緣》,劇情講述薇薇在街上被搶手袋,飾演警察的陳家樂聽到有人大叫:「搶嘢呀!」即從對面馬路跨欄前來將賊人制服,成功上演英雄救美。而他與賊人糾纏期間被割傷手,薇薇即為他止血。

唔為手袋心痛

今次拍劇出動數萬元私伙名牌手袋,薇薇解釋因為要連戲:「唔緊要,大家以工作為主。(怕唔怕整花?)咁又唔會。」但笑指戥手袋被亂拋而心痛。問到如有損毀,老公會否送個新袋給她?她笑言冇想過,反而喜歡老公為她下廚。

老公冇機會英雄救美

提到拍攝追逐戲時跑得快,薇薇坦言辛苦:「家樂叫我唔好跑咁快,因為佢要英雄救美。(佢都唔夠你快?)唔係,佢有好多動作都好辛苦。」又笑謂工作人員建議她參加短跑。問到現實中老公有否英雄救美?她說:「暫時未遇過有乜嘢嚴重到要咁樣挺身而出,唔需要跨欄住。」

家樂受舊患困擾

而家樂笑言不希望有「需要救女友」的事情發生:「希望我哋都安全,咁如果佢真係有事,當然會去保護佢。」此外,提到拍攝期間疑扭傷手腕,他解釋是之前與陳山聰拍打戲時的舊患。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!