掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

陳自瑤信晒王浩信接受冷落! __,王浩信,陳自瑤,

晒恩愛<br>陳自瑤挨實老公,王浩信亦攬實老婆,行動證明感情、婚姻都冇問題。
陳自瑤信晒王浩信接受冷落!自傳出婚姻亮紅燈後,王浩信和陳自瑤(Yoyo)昨日首度公開「合體」亮相,既翹手又攬腰大晒恩愛,以行動粉碎「分訊」!Yoyo解 ...


陳自瑤信晒王浩信接受冷落!

自傳出婚姻亮紅燈後,王浩信和陳自瑤(Yoyo)昨日首度公開「合體」亮相,既翹手又攬腰大晒恩愛,以行動粉碎「分訊」!Yoyo解釋因近日忙於幫囡囡搞升小學,所以未有回應事件,她絕對信任老公沒有出軌,更體諒對方為事業奮鬥而暫時受冷落,令浩信非常感動,忍不住說句「Thank You」!

藝人王浩信與老婆陳自瑤近月屢傳婚變,最近更有指浩信背妻「偷食」女拍檔蔡思貝,令Yoyo難以忍耐,傳出分居消息。雖然消息傳出後,浩信出席各大活動時不斷澄清,強調與老婆情不變,更誓神劈願表示從未做過對唔住老婆的事,亦希望外界不要再傷害蔡思貝,但女主角Yoyo卻一直未有就事件發言。

挨實老公攬腰回敬

昨日,久未露面的Yoyo終於在天水圍一商場活動中與老公「合體」亮相,身穿紅色谷胸Tube Dress的她不時烏身大晒三吋事業線,非常搶眼!心情不俗的Yoyo不但翹實浩信出場,更在台上挨實老公,合照時浩信亦自然地攬住Yoyo纖腰兼搭膊頭,二人又不時勁Close密密斟。在台上分享時,浩信不斷強調「一家大細」,指老婆是「教育部長」,照顧女兒學業上的一切,實行以言語及行動粉碎傳聞。

有講有笑<br>陳自瑤話信晒老公,王浩信忍不住說:「Thank You!」
  • 有講有笑

    陳自瑤話信晒老公,王浩信忍不住說:「Thank You!」
翹實出場<br>王浩信與老婆陳自瑤傳婚變後首次見人,他緊張得咪實嘴唇!
  • 翹實出場

    王浩信與老婆陳自瑤傳婚變後首次見人,他緊張得咪實嘴唇!
陳自瑤烏身晒事業線。
  • 陳自瑤烏身晒事業線。
王浩信、陳自瑤日前被本報拍得去睇家具時冇乜交流。
  • 王浩信、陳自瑤日前被本報拍得去睇家具時冇乜交流。

「人紅自然是非多」

受訪時談及近日的傳聞,Yoyo指老公之前已在活動中作出交代,因尊重他所以不會特別再作回應,並說:「我哋冇事、冇分居。(點解成日都會咁傳?)可能最近老公有好多劇集播出街,人紅自然是非多。」而浩信則指自己甚少上載家庭照到社交網,所以令很多人有所揣測,以致部分傳媒「寫故事」:「都多謝大家關心!」Yoyo之前一直未有回應事件,她解釋因為最近忙於為囡囡王靖喬籌備升小學事宜:「依家係面試高峰期,又要搞報名嘅事,好多資料要睇。」浩信即說由他負責回應傳聞,因為老婆在女兒報學校方面極花精神及心機,又叫大家給予二人空間。

問到Yoyo有否覺得被浩信冷落?她說:「佢真係好忙,冇辦法」浩信無奈地說:「都要搵食,唔通有Job唔接咩!(會否一家人去旅行?)其實暑假已經想去,都安排緊,因為好少機會一家三口去旅行,但去親都要十日、八日,工作方面唔容許,我事業心好重。」

追仔都係要隨緣

Yoyo直言工作上會支持老公,浩信聞言即說:「Thank You!」說到二人之前逛傢俬店欠交流,Yoyo說:「其實都有交流嘅!」問有否質問老公與蔡思貝的緋聞,她表示不用質問,絕對信任老公,又澄清不少報道指她不想生小朋友,故令夫妻關係變差,Yoyo強調:「一直冇話唔生,隨緣,只不過Timing問題,唔一定唔生。(Ready生個仔?)都係嗰句,隨緣」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!