網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月9日 星期一

【吳綺莉珠胎暗結】 成龍:做錯咗一件全世界好多男人都會做錯嘅事 __,吳綺莉,成龍,

17歲嘅吳卓林,日前一句「I'mgay」,公開認戀年約30歲嘅加拿大網紅Andi,身為母親嘅吳綺莉都接受愛女嘅性向,喺微博留言:「Nomatterho ...


17歲嘅吳卓林,日前一句「I'm gay」,公開認戀年約30歲嘅加拿大網紅Andi,身為母親嘅吳綺莉都接受愛女嘅性向,喺微博留言:「No matter how,love you always. Bless ​​​​」以示支持卓林。

卓林係吳綺莉為成龍所生嘅私生女,早於99年2月,成龍同吳綺莉傳出緋聞,兩人均矢口否認,又話關係只如兄妹。當時《蘋果》拍得成龍送吳綺莉返回舊山頂道的寓所;事後問兩人是否拍拖?成龍謂:「o依家啲報館嘅採訪手法似乎有啲問題,成日搵狗仔隊跟明星,其實外國都有好多狗仔隊,但唔同香港嗰啲,人哋外國狗仔隊會證實咗先寫,但香港就係『屈字堆』。我哋香港嘅電影界同報界應該要團結,惡性競爭先會令到生靈塗炭。」

同年10月,驚爆吳綺莉懷孕四個月,當時成龍笑笑口謂:「做乜問我啫!」記者再問:「有消息話吳綺莉大肚,傳嗰位武打明星係你喎?」成龍謂:「係咩?我都唔知點解。佢(指吳綺莉)都冇話係我。唉,係咩?是但啦,你鍾意點寫就點寫啦。嘿!好吖,我終於可以打低鄭伊健,成為頭條」

成龍講完呢番話不足一星期,腹大便便的吳綺莉接受鄭裕玲主持的《全線大搜查》獨家訪問,問及成龍是否BB經手人,吳點點頭,單方面承認腹中塊肉是成龍的骨肉,而向來經歷慣風浪的成龍大哥,當時身在日本,對傳媒左閃右避,手足無措。11月10日,成龍喺機場富豪酒店舉行記者會,笑容滿面高舉招牌「V」字勝利手勢,走勻全場,俾傳媒拍照5分鐘,態度合作,然後開始其為時約12分鐘的自白。成龍於訪問時,承認自己做錯咗一件全世界好多男人都會做錯嘅事,並聲稱自己係一時貪玩,更揚言如果BB係佢,佢一定會負責。



成龍同吳綺莉一直以兄妹相稱。(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
當年《蘋果》拍到成龍送吳綺莉返回舊山頂道的寓所。 成龍當年開記者會時承認自己做錯咗一件全世界好多男人都會做錯嘅事。(資料圖片) 吳綺莉當年大肚接受《城市追擊》訪問,默認成龍係BB經手人。(資料圖片)
吳綺莉與囡囡卓林(資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!