掃呢頁CODE去手機

2017年10月15日 星期日

囝囝一歲變三歲 陳琪胡諾言烏龍拎錯蛋糕 __,陳琪,胡諾言,

有冇咁大頭蝦呀!藝員陳琪與胡諾言的細仔胡澔錕(Jayden)迎接一歲生日,一家人齊齊為澔錕舉行生日派對,身為爹哋的胡仔直言好開心:「梗係開心,皺紋多咗 ...


有冇咁大頭蝦呀!


藝員陳琪與胡諾言的細仔胡澔錕(Jayden)迎接一歲生日,一家人齊齊為澔錕舉行生日派對,身為爹哋的胡仔直言好開心:「梗係開心,皺紋多咗,笑容又多咗!自己年紀愈來愈大,不過唔緊要,幸福都會愈來愈多。囝囝頭髮都生得快,我哋兩個都忙,冇時間幫佢剪頭髮,過兩日補番畀佢雖然只係一歲,但佢身形都似兩三歲,又大力,我哋都叫佢『牛黃仔』!」

而媽咪陳琪就幫囝囝準備了禮物:「整咗張百家被,用佢啲bb衫,我都好慳儉,仲留番啲靚衫準備送畀人,估唔到都好靚,好有意思,用囝囝由細到大嘅衫仔造,有好多回憶。」而胡仔到餅店取蛋糕時發生小插曲,他笑言:「我都覺得怪,個英文名又串錯咗,老婆睇相先話我知拎錯蛋糕,個蛋糕仲明明寫住三歲生日!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!