網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月13日 星期五

【獨家】岑麗香半夜㷫合合唔敢叫老公捽 __,岑麗香,

岑麗香為拍新劇曬到黑晒!藝員岑麗香(香香)、陳煒、黃浩然、何廣沛及黃建東等到油麻地果欄為新劇《果欄中的江湖大嫂》拍攝,新劇即將煞科,一班演員都顯得依依 ...


岑麗香為拍新劇曬到黑晒!


藝員岑麗香(香香)、陳煒、黃浩然、何廣沛及黃建東等到油麻地果欄為新劇《果欄中的江湖大嫂》拍攝,新劇即將煞科,一班演員都顯得依依不捨。而近日陽光猛烈天氣炎熱,兩位女藝員帶備小風扇消暑,又做足準備力保靚樣,惜無可避免曬成黑美人。

香香在劇中以眼鏡娘可愛造型示人,吸引路人上前集郵。講到如何為肌膚急救,香香透露會把握休息時間搽Cream美白,她指早前拍攝一場打排球戲,除曬黑外更令雙臂瘀青,她說:「少少瘀都唔影響拍劇,啲同事好有愛畀藥油我搽。(係咪拎返屋企叫老公強強幫手捽?)冇呀!好多時返到屋企都半夜。」

外遊唔造人

香香婚後忙拍《溏心風暴3》及《果欄中的江湖大嫂》兩套劇,忙足大半年的她坦言恨放假:「都開始期待可以享受屬於自己嘅時間!」講到應是與老公的二人時間?香香甜笑說:「都係,終於可以陪吓老公。(去旅行?)都朝呢個目標諗,不過去邊度就未知。(順便造人?)又未至於喎!二人世界先,放完假再諗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!