網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月27日 星期五

謝賢儲定靚鮑 等婷婷出嫁 __,謝賢,婷婷,

婷婷有謝賢呢個老竇認真唔話得~81歲的謝賢(四哥)一向疼錫謝婷婷,對於女兒的婚事,當然更加關心。早於6年前,婷婷出席活動時已大爆謝賢原來收埋一啲超靚鮑 ...


婷婷有謝賢呢個老竇認真唔話得~


81歲的謝賢(四哥)一向疼錫謝婷婷,對於女兒的婚事,當然更加關心。早於6年前,婷婷出席活動時已大爆謝賢原來收埋一啲超靚鮑魚和花膠,留待女兒結婚時做嫁妝,希望女兒婚後衣食無憂,大富大貴。早前婷婷傳跟「鷹眼」謝洛美維拿拍拖,四哥出席活動時就算未清楚緋聞男友是誰,已肉緊地叫傳媒幫手催婚,足證他對女兒婚事的期盼。

東網就霆鋒買豪宅送婷婷一事致電謝賢,未知是否不想給女兒壓力,他三緘其口不願多提,只表示:「送樓呢啲嘢我唔知道,OK?唔好問呢啲嘢,我唔會答㗎!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!