網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

【青春無敵】同爺爺合照!李嘉誠千億孫女馬場曝光 __,李嘉誠,李嘉,

李嘉誠和李澤鉅夫婦(資料圖片)現年89歲的香港首富李嘉誠,咸豐年前做過馬主,在港養過「信心」、「金榜題名」、「三甲」等駒。自「三甲」於1983年最後一 ...


李嘉誠和李澤鉅夫婦(資料圖片)

現年89歲的香港首富李嘉誠,咸豐年前做過馬主,在港養過「信心」、「金榜題名」、「三甲」等駒。

自「三甲」於1983年最後一次出賽後以來,誠哥已經30幾年冇再養馬,近十幾廿年更幾乎絕跡馬場。今日(29日)這位千億稀客,突然現身快活谷日賽,仲帶埋孫女到場,即時成為各方焦點。

誠哥全日都冇在場內高姿態露面,只在廂房食飯睇跑馬,可謂行事低調。

原來呢位香港首富係俾面朋友,須知這天快活谷第五場上演香港鄉村俱樂部挑戰盃,名人何世柱、商舖業老手兼馬會遴選會員任永賢,邀請誠哥呢位老朋友到場吹水兼睇跑馬,而誠哥不但俾面出席,而且帶埋孫女(其長子李澤鉅的女兒)到場,同一眾世叔伯見面,一干人等仲合照留念。

李澤鉅和太太王儷橋育有三女一子,子女們向來甚少曝光。資料顯示其次女及三女均不足18歲,而快活谷馬場在賽日不准18歲以下人士進入,故圖中少女極有可能係年約21歲的李澤鉅長女李燕寧,後者已亭亭玉立,且與媽媽王儷橋有八、九分相似,深得誠哥痛錫。


鍾意就快D Share啦!